Aduc in atentie cartea scrisa de Mattias Desmet despre PSIHOLOGIA TOTALITARISMULUI, care va fi lansata pe 16 iunie 2022..

Jurnalistul James Corbett i-a luat un interviu, foarte relevant pentru ca ne explica pe indelete ce se intampla,

si mai jos aduc o scurta recenzie de pe situl Chelsea Green care publica aceasta indispensabila carte:

Psihologia totalitarismului
Mattias Desmet
Politică și politici publice

Lumea se află în strânsoarea formării în masă - un tip periculos, colectiv de hipnoză -, în timp ce suntem martori despre singurătate, anxietate care plutește liber și frică care dă loc cenzurii, pierderii intimității și libertăților renunțate. Totul este stimulat de o narațiune de criză singulară și concentrată, care interzice opiniile dizidente și se bazează pe gândirea de grup distructivă.

Lucrarea lui Desmet despre teoria formării în masă a fost adusă în atenția lumii în The Joe Rogan Experience și în principalele instituții de știri alternative de pe tot globul. Citiți această carte pentru a depăși sunetul!

Totalitarismul nu este o coincidență și nu se formează în vid. Ea ia naștere dintr-o psihoză colectivă care a urmat un scenariu previzibil de-a lungul istoriei, formarea sa câștigând putere și viteză cu fiecare generație – de la iacobini la naziști și staliniști – pe măsură ce tehnologia avansează. Guvernele, mass-media și alte forțe mecanizate folosesc frica, singurătatea și izolarea pentru a demoraliza populațiile și pentru a exercita controlul, persuadând grupuri mari de oameni să acționeze împotriva propriilor interese, întotdeauna cu rezultate distructive.

În Psihologia totalitarismului , profesorul de psihologie clinică de renume mondial Mattias Desmet deconstruiește condițiile societale care permit această psihoză colectivă să se instaleze. Privind situația noastră actuală și identificând fenomenul de „formare în masă” – un tip de hipnoză colectivă – el ilustrează clar cât de aproape suntem de capitularea regimurilor totalitare.

Cu analize detaliate, exemple și rezultate din ani de cercetare, Desmet prezintă pașii care duc către formarea masei, inclusiv:

Un sentiment general de singurătate și lipsă de legături și legături sociale
O lipsă de sens — „locuri de muncă proaste” nesatisfăcătoare care nu oferă un scop
Anxietate și nemulțumire care plutesc liber, care apar din singurătate și lipsă de sens
Manifestare de frustrare și agresivitate din anxietate
Apariția unei narațiuni consistente din oficialii guvernamentali, mass-media etc., care exploatează și canalizează frustrarea și anxietatea

Pe lângă o analiză psihologică clară – și bazându-se pe munca esențială a lui Hannah Arendt asupra totalitarismului, Originile totalitarismului – Desmet oferă o critică ascuțită a „gândirii de grup” culturale care a existat înainte de pandemie și a avansat în timpul crizei COVID. El avertizează împotriva pericolelor peisajului nostru societal actual, a consumului media și a dependenței de tehnologiile manipulative și apoi oferă soluții simple – atât individuale, cât și colective – pentru a preveni sacrificarea de bunăvoie a libertăților noastre.

„Putem onora dreptul la libertatea de exprimare și dreptul la autodeterminare fără a ne simți amenințați unul de celălalt”, scrie Desmet. „Dar există un punct în care trebuie să încetăm să ne pierdem în mulțime pentru a experimenta sensul și conexiunea . Acesta este punctul în care iarna totalitarismului lasă loc unei primăveri de viață.”

„Desmet are un . . . o abordare importantă a tot ceea ce se întâmplă în lume în acest moment.” — Aubrey Marcus, gazdă podcast

„[Desmet] trezește mulți oameni în locul periculos în care ne aflăm acum, cu o distilare genială a modului în care am ajuns aici.” – Robert F. Kennedy, Jr.

Recenzii și laude

„În timp ce trec prin holurile unui important centru medical din SUA, văd ochi care se îndepărtează de mine în timp ce trec. Când ne angajăm în discuțiile noastre obișnuite despre pacienți, subiectul vaccinării împotriva COVID-19 aduce un răspuns opritor:” Nu vrem să vorbim despre asta. Văd frică, rușine și un ciclu nesfârșit de gândire de grup care a fost mai contagios în rândul medicilor decât SARS-CoV-2 aerosol într-un lift aglomerat. Mattias Desmet, ca o rachetă ghidată, a lovit ținta. Comunitatea medicală este în formarea în masă și acest lucru a condus la o penumbră mult mai mare care a învăluit populația generală. În această carte, Desmet a construit un cadru explicativ din care se suspendă materialul coeziv care explică clar și concis ce se întâmplă și care sunt următorii pași pe care fiecare dintre noi trebuie să-i facem pentru a rupe „vraja” și a restabili normalitatea. O lectură obligatorie pentru vremea noastră.”

—Peter A. McCullough, MD, MPH; consilier medical șef, Fundația Adevărul pentru Sănătate

„Depășind controversele medicale, această carte oferă o fereastră indispensabilă către fenomenul social pe care îl numim COVID.”

— Charles Eisenstein, autorul cărții Sacred Economics și The Coronation

„Mattias Desmet este expertul mondial în fenomenul formării în masă – și unul dintre cei mai sinceri, gânditori și importanți intelectuali ai secolului XXI. Dacă doriți să înțelegeți de ce și cum s-a desfășurat răspunsul la pandemia de coronavirus așa cum a făcut-o. la nivel societal și - și mai important - cum să prevenim o astfel de parodie să se repete, Psihologia totalitarismului este o lectură esențială. Desmet ne arată cum să ne revendicăm umanitatea într-o lume din ce în ce mai dezumanizată și mecanizată".

— Dr. Reiner Fuellmich, avocat; cofondator al Comitetului de Investigații Corona din Berlin

„În această carte magistrală, Desmet întreabă cum am ajuns la pragul totalitarismului. Luând cititorul într-o plimbare sălbatică, savantă prin istorie, știință și psihologie, el oferă răspunsuri atât necesare, cât și neașteptate.”

—Heather Heying, dr., biolog evoluționist; coautor al cărții A Hunter-Gatherer's Guide to the 21st Century

„Desmet trezește o mulțime de oameni în locul periculos în care ne aflăm acum, cu o distilare genială a modului în care am ajuns aici.”

—Robert F. Kennedy, Jr.

„Teoria formării în masă a lui Mattias Desmet este cea mai importantă lentilă prin care putem înțelege pandemia COVID-19 și aberațiile sociale care au însoțit-o. În Psihologia totalitarismului , Desmet explică cum și de ce oamenii vor renunța de bunăvoie la libertatea lor, cum masele pot da naștere unui lider totalitar și, cel mai important, cum putem rezista acestor fenomene și să ne menținem umanitatea comună. Aceasta este cea mai importantă carte a anului 2022".

— Dr. Robert Malone, autorul cărții Lies My Gov't Told Me

„Teoria lui Mattias Desmet [teoria hipnozei formării de masă] este grozavă... Odată ce am început să o caut, am văzut-o peste tot”.

-Eric Clapton

„Gânditorilor de bază despre formarea în masă li se alătură Mattias Desmet, care acum stă umăr la umăr cu oameni ca Arendt, Jung și Freud. Înțelegerea și analiza sa asupra comportamentului de grup contemporan într-o societate destabilizată, prezintă o fereastră fascinantă în mintea cele mai complexe ființe de pe planetă. Lucrarea fundamentală a lui Desmet subliniază comportamentul din ce în ce mai periculos al umanității – și el verifică că trebuie înțeles și inversat dacă vrem să supraviețuim ca specie.”

—David Marks, scriitor și producător de documentare

Favicon
odysee.com

Breaking Free From Mass Formation with Mattias Desmet

SHOW NOTES AND MP3: https://www.corbettreport.com/desmet-massformation/ Mattias Desmet is a Professor of Clinical Psychology at Ghent University in Belgium. His theory of mass formation during the co...